تصویر+فیلم: آموزش تهیه لاک ناخن براق در خانه


چگونه لاک تیره را براق کنیم.

در این مقاله ما سه روش تهیه لاک ناخن براق را به شما آموزش می دهیم:

  • استفاده از چوب های درخشان حاوی براق کننده
  • استفاده از پودرهای حاوی رنگ دانه
  • استفاده از سایه چشم

روش اول:  استفاده از چوب های درخشان حاوی براق کننده

تهیه لاک ناخن براق

تهیه لاک ناخن براق

۱-وسایل مورد نیاز:

برای به دست آوردن یک لاک ناخن براق شما می توانید از چوب های درخشان استفاده کنید. از آنجایی که درخشندگی این چوب ها ماندگاری کمی دارند شما باید وسایل کار را قبل از شروع آماده کرده و در کنارتان باشند. براق کننده را زمانی استفاده کنید که به آن نیاز دارید ولی فراموش نکنید زمان کافی برای خشک شدن آن در نظر بگیرید. مواد مورد نیاز:

  • یک عدد لوله چوب درخشان
  • یک شیشه لاک( تا حدودی پر)
  • قیچی تیز
  • صافی(پیشنهادی)

آموزش تصویری تهیه لاک ناخن براق

۲-انتخاب رنگ لاک و براق کننده:

شما می توانید هم از لاک های بیرنگ استفاده کنید هم رنگی، اما این موضوع را فراموش نکنید که اگر از لاک های رنگی استفاده کنید رنگ لاک را با رنگ لاک ناخن براق کننده هماهنگ باشد.به عنوان مثال اگر از براق کننده صورتی استفاده می کنید لاک  صورتی رنگ را انتخاب کنید.

  • در صورت استفاده از لاک بی رنگ براق کننده جلوه بیشتری خواهد داشت، البته از براق کننده برای جلوه بیشتر لاک های رنگی هم می شود استفاده کرد.
  • اگر لاک شما سفید رنگ است از هر رنگ براق کننده ای که بخواهید می توانید استفاده کنید.
  • برای درخشان تر کردن ناخن ها از لاک بیرنگ حاوی براق کننده استفاده کنید.
آموزش تهیه لاک ناخن براق در خانه

آموزش تهیه لاک ناخن براق در خانه

۳-شیشه لاک را کمی خالی بگذارید:

از آنجایی که مایع براق کننده ناخن را باید داخل شیشه لاک بریزید باید فضای مناسب برای آن را مد نظر داشته باشید. به همین دلیل اگر شیشه لاک شما پر است قسمتی از آن را خالی کنید وگرنه با ریختن برق ناخن شیشه شما سرریز می شود.

نمایشگر ویدیو
00:00
 
00:12

۴-نحوه استفاده از چوب های براق کننده:

چوب ها را از وسط شکسته و خوب تکان دهید. چوب درخشان را ما بین انگشتان خود قرار داده و سپس آن را به سرعت تا کنید. اگر از یک چوب درخشان باریک و بلند مانند دستبند یا گردنبند استفاده می کنید باید آن را از چندین قسمت بشکنید. حتما چوب درخشان را خوب تکان دهید تا بتوانید به لاک ناخن براق برسید.

نمایشگر ویدیو
00:00
 
00:06

۵-اندازه کردن چوب براق کننده:

یک سر چوب درخشان را با استفاده از یک قیچی تیز پاره کنید. بهتر است این کار را روی سینک ظرفشویی انجام دهید تا مایع براق کننده همه جا پخش نشود.

آموزش تصویری تهیه لاک ناخن براق در خانه

آموزش تصویری تهیه لاک ناخن براق در خانه

۶-ترکیب مایع برق ناخن با لاک:

در شیشه لاک را باز کنید و سپس مایع براق کننده را با دقت داخل آن بریزید. سر چوب درخشان را که با قیچی برش داده اید را در دهانه لاک نگه دارید و سپس به دقت داخل شیشه خالی کنید. مواظب باشید تا مایع براق کننده بر روی زمین یا پوست شما نریزد. اگراین مایع بیرون بریزد زمین را کثیف میکند و ممکن است به پوست شما آسیب برساند. مایع را به اندازه ای بریزید که یا تمام شود یا اینکه شیشه پر شود.

  • به دلیل اینگه چوب های درخشان جنس بلوری دارند و شما نگران ریخته شدن تکه های بلور به داخل لاک ناخن خود هستید یک صافی کوچک روی دهانه لاک تان هنگام انتقال مایع برق ناخن به داخل شیشه قرار دهید.
نمایشگر ویدیو
00:00
 
00:07

۷-ترکیب لاک و مایع براق کننده:

بعد از اینکه به اندازه کافی مایع برق ناخن را داخل شیشه لاک ریختید درب آن را محکم ببندید و به شدت تکان بدهید تا کاملا با هم ترکیب شوند به این صورت شما یک لاک ناخن براق مناسب تهیه کردید.

نمایشگر ویدیو
00:00
 
00:07

۸-لاک زدن ناخن ها با لاک ناخن براق:

لاک ناخن براق را به ناخن های خود زده البته این را فراموش نکنید به علت وجود برق ناخن زمان خشک شدن لاک طولانی تر از قبل است.

  • در صورتیکه رنگ لاک شما تیره باشد ممکن است نیاز باشد که سه یا چهار لایه لاک بزنید اما اگر رنگ لاک شما روشن باشد دو یا سه لایه لاک آن را پوشش میدهد.

۹-محافظت از لاک:

بعد از خشک شدن لاک ترکیبی با برق ناخن روی آنها یک لایه لاک بی رنگ بزنید این کار کمک می کند تا لاک شما مدت زمان بیشتری ثابت بماند.

  • فراموش نکنید این کار فقط برای چند ساعت ماندگاری دارد نه تا زمان از بین رفتن رنگ لاک از روی ناخن.
نمایشگر ویدیو
00:00
 
00:08

روش دوم:استفاده از پودرهای حاوی رنگ دانه

برای مشاهده ادامه روش اینجا کلیک کنید

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-تهیه-لاک-ناخن-براق-خانه/

 

بهترین ناخن کار در تهران, قیمت کاشت ناخن در تهران, مرکز تخصصی کاشت ناخن غرب تهران, ناخن کار خوب, ناخن کار خوب در تهران, ناخن کار خوب در شرق تهران, ناخن کار خوب در غرب تهران, ناخن کار سعادت آباد, ناخن کار شهرک غرب, ناخن کار غرب تهران, هزینه کاشت ناخن



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: